M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Spotkania na torze i wszystko co sie z tym wiaze
mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: mateush » czw sty 24, 2008 15:19

Pablo - suepr relacja. Gratuluje.

Musze szybciej konczyc nowa strone www.trackday.pl :)
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Maros » czw sty 24, 2008 15:20

a zaczałeś wogóle?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Marcin_Os » czw sty 24, 2008 15:21

Pablo jesteś mistrz.

P.S.
Grzesiek 69 - Respect, tak właśnie myślałem o tych twoich rejestracjach i skąd przyjechałeś, naprawdę podiwiam.
Panie i Panowie z dlaszych stron ZAPRASZAM!
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: kostek_ja » czw sty 24, 2008 15:22

Marcin_Os pisze:Wogóle niczego nie nazywaj driftingiem, bo do tego nam jeszcze bradzo daleko, możesz to nazwać ewentualnie "poślizg w zakręcie" jak ewentulanie wolisz "jazda bokiem" lub "wygłupy bokiem".
Od dziś będę używał zwrotu pseudo drifting, ok? :grin:

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: tom_kulturysci » czw sty 24, 2008 15:30

Marcin_Os pisze: P.S.
Grzesiek 69 - Respect, tak właśnie myślałem o tych twoich rejestracjach i skąd przyjechałeś, naprawdę podiwiam.
Panie i Panowie z dlaszych stron ZAPRASZAM!


no ja cos wiem na ten temat, i chyba wiecej niz ja to nikt nie ma :D



p.s. tez wyjezdzalem na mtrack o 3-4 :D

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Maros » czw sty 24, 2008 15:34

Ja bym na waszym miejscu jechał dzień wcześniej i nocował w jakimś moteliku. I od razu koła można zmienić wczesniej

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Marcin_Os » czw sty 24, 2008 15:38

MaRoS pisze:Ja bym na waszym miejscu jechał dzień wcześniej i nocował w jakimś moteliku. I od razu koła można zmienić wczesniej
I sobie popić możecie.

A następne letnie M Track Day'e można by robić dwudniowe.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: tom_kulturysci » czw sty 24, 2008 15:42

letnie mozna spokojnie robic na 2 dni, bo jak mam jechac 400 km i wyjezdzac o 3 rano potem tor (i juz na tym torze az takiego zapalu nie ma) do 16-17 i potem znowu 400 km i w domu na 21-22 to troszke duzo...

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Bombel » czw sty 24, 2008 15:45

kostek_ja pisze:Osobiście jestem z siebie zadowolony. Przesiadłem się z 115 konnej przednionapędówki na 350 konną tylnonapędówkę a wykręciłem czas porównywalny z Mateuschem który na torze swoją eMką był już nie raz. A co do driftingu to przednionapędówką jest duuużo łatwiej, ale nie da się zrobić tego co z tylno. Ale jak poćwiczę to będzie ok. Kiedy następne MTD bo już nie mogę się doczekać? :grin:
K%^&. Leze na podlodze i turlam sie ze smiechu. Ogarnij sie chlopcze i nie pieprz glupot.
Chociaz ja z kazdym postem lubie Cie coraz bardziej... Lubie smiesznych ludzi :lol:

@Pablo: Relacja kozak!! Zaluje, ze mnie nie bylo :(
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Pablo » czw sty 24, 2008 15:52

Dzięki wszystkim za pozytywne komentarze :wink:
17.01.11

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: tom_kulturysci » czw sty 24, 2008 15:52

kostek_ja pisze:A co do driftingu to przednionapędówką jest duuużo łatwiej, ale nie da się zrobić tego co z tylno.
z tego co piszesz ze duzo latwiej sie driftuje przednionapedowym to wogle jest chyba jakas pomylka, albo ja sie wogle nie znam na tym...?! :roll:

ale mi sie zdaje ze tym mozna zarzutki potrenowac i plus reczny a prawdziwy drift jest tylko na tylnionapedowych :-D




p.s. Pablo opisik zajebisty, szkoda ze dopiero po tym razie opisales... moze przypomnisz pozostale to dodaj jak cos ;)

69
Posty: 86
Rejestracja: pt cze 01, 2007 18:05
Lokalizacja: Racibórz

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: 69 » czw sty 24, 2008 16:10

MaRoS pisze:Ja bym na waszym miejscu jechał dzień wcześniej i nocował w jakimś moteliku.
Następnym razem wybadamy jakąś "towarzyską" miejscówkę. Nocka przyjemniej minie.

Oczywiście jak zbierze się chętna ekipa.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: kostek_ja » czw sty 24, 2008 16:17

Bombel jak jesteś taki mądry, to może na kolejnym MTD pouczysz mniej doświadczonego kolegę, ja z przyjemnością wysłucham rad lepszych od siebie. Tylko jestem ciekawy czy rzeczywiście się do tej grupy zaliczysz jak Maros czy Os.

A co do ślizgania się (obiecałem że nie będę używał słowa drifting :grin: ) przednionapędówką, jest zdecydowanie łatwiej bo wiem kiedy samochód zerwie przyczepność. Może to wynika z tego że przednionapędówkami bawię się od lat, a tylnonapędówką dopiero zaczynam, ale takie mam odczucie. A co do tego że zaciągnąć ręczny każdy umie, wprowadzanie w poślizg za pomocą ręcznego jest jedną z technik driftingu. W samochodach zawodowych drifterów (głównie tylnonapędowych) ręczny też jest modyfikowany pod kątem tego sportu (wzmacniany, bez zapadki itd.). Jeżeli się mylę proszę mi wytłumaczyć gdzie. :grin:

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Pablo » czw sty 24, 2008 16:27

kostek_ja pisze:Bombel jak jesteś taki mądry, to może na kolejnym MTD pouczysz mniej doświadczonego kolegę, ja z przyjemnością wysłucham rad lepszych od siebie. Tylko jestem ciekawy czy rzeczywiście się do tej grupy zaliczysz jak Maros czy Os.
No kostek_ja chyba źle trafiłeś bo obawiam sie że jeżeli chodzi o jazde bokiem to Bombel akurat Marosowi mógłby wielu rad udzielić i nie tylko jemu.
Poza tym, to ogólnie Bombel nie umie jeździć i nikt go nie lubi :wink: . No i jest z Radomia. :-D
17.01.11

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Bombel » czw sty 24, 2008 16:27

kostek_ja pisze:Bombel jak jesteś taki mądry, to może na kolejnym MTD pouczysz mniej doświadczonego kolegę, ja z przyjemnością wysłucham rad lepszych od siebie. Tylko jestem ciekawy czy rzeczywiście się do tej grupy zaliczysz jak Maros czy Os.

A co do ślizgania się (obiecałem że nie będę używał słowa drifting :grin: ) przednionapędówką, jest zdecydowanie łatwiej bo wiem kiedy samochód zerwie przyczepność. Może to wynika z tego że przednionapędówkami bawię się od lat, a tylnonapędówką dopiero zaczynam, ale takie mam odczucie. A co do tego że zaciągnąć ręczny każdy umie, wprowadzanie w poślizg za pomocą ręcznego jest jedną z technik driftingu. W samochodach zawodowych drifterów (głównie tylnonapędowych) ręczny też jest modyfikowany pod kątem tego sportu (wzmacniany, bez zapadki itd.). Jeżeli się mylę proszę mi wytłumaczyć gdzie. :grin:
Nie poucze, bo nie uwazam sie za bardziej doswiadczonego, a na Mtrackach z reguly obstawiam koncowke listy, wiec nie sadze, ze bede szybszy niz Ty. I jak zauwazyles moje docinki z reguly dotycza driftingu, bo ja widzialem Drift Bible i wiem :P Sam nie umiem jezdzic bokiem, ale w teorii widze, ze jestem mocniejszy od Ciebie. Jak cos chcesz sie dowiedziec to zaloz nowy temat i chetnie podyskutuje o wyzszosci wprowadzenia i prowadzenia w drifcie aut RWD nad RWD.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

ODPOWIEDZ